Merhaba Unity3d de Playerimizin Bir alandan Başka Bir alana Işınlanmasını Sağlamak Oldukça Basittir. İlk olarak Haritamızın Herhangi bir yerine boş bir gameobjet atıyoruz ben adına SpawnPoint verdim.
Daha sonra bir C# Scripti oluşturuyoruz adını teleportation yapıyoruz ve aşağıdaki kodu kopyalayıp oluşturduğumuz kodun içine yapıştırıyoruz ve kaydedip unity 3d ye geri dönüyoruz.
using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;
public class teleportation : MonoBehaviour
{
public Transform Playertransform;
public Transform SpawnPoint;
void Update()
{
// Bu if Koşulunda ben Klavyenin space tuşuna basarsam ışınla dedim siz Space yerine başka bir Tuş
// Atayabilirsiniz.
if (Input.GetKeyDown(KeyCode.Space))
{
Playertransform.position = new Vector3(SpawnPoint.position.x, SpawnPoint.position.y, SpawnPoint.position.z);
}
}
}
Oluşturduğumuz Kodu Playerimizin içine Atıyoruz ve PlayerTransform Bölümüne Playerimizi
SpawnPoint bölümüne oluşturduğumuz Spawn Pointi atıyoruz.
Oyunu başlattığımızda başka bir bölgedeyken space tuşuna bir kere basın Player bulunduğu konumdan oluşturmuş olduğunuz spawnPointe Işınlanacak.
İşin bulabildiğim en kısa yolu bu bunu hayal gücünüzle daha kullanışlı bir hale getirip yaptığınız oyunlarda kullanabilirsiniz işinize yarayacağını umuyorum. Eğer yapamadığınız bir konu olursa yada merak ettiğiniz bir konu varsa yorumlarda yazabilirsiniz.