UNİTY 3D OBJE ETKİNLEŞTİRMEK VE DEVRE DIŞI BIRAKMAK
Bu Derste Bir Objenin Nasıl Etkinleştirilip Devre Dışı Bırakıldığını Öğreneceğiz.
Bu Kod Yapısını Geliştirip Daha Detaylı Bir Şekilde Kullanabilirsiniz.
ETKİNLEŞTİRME SCRİPT:
C#
using UnityEngine;
using System.Collections;
public class EnableComponents : MonoBehaviour
{
private Light myLight;
void Start ()
{
myLight = GetComponent<Light>();
}
void Update ()
{
if(Input.GetKeyUp(KeyCode.Space))
{
myLight.enabled = !myLight.enabled;
}
}
}
JS
#pragma strict
private var myLight : Light;
function Start ()
{
myLight = GetComponent(Light);
}
function Update ()
{
if(Input.GetKeyUp(KeyCode.Space))
{
myLight.enabled = !myLight.enabled;
}
}