Eğer Unitye Yeni Başlayan'sanız Unity'nin Metotlarına Hakim Olmanız Gereklidir.
Bu Metotları Bilmeniz Size Çok Avantaj Sağlar. Sorun Yaşadığınız Yerlerde Rahatlıkla
Kaynak Bulmanıza Yardımcı Olur.
1- Hierarchy Bu Bölüm Sahnelerinizde Bulunan Her Şeyi Liste Olarak Size Gösterir.
2- Inspector Bu Bölüm Hierarchy de Seçtiğiniz Herhangi Bir Objenin Özelliklerini Gösterir.
3- Scene Bu Kısım Sahnenizi Ayarlayabileceğiniz Alandır.
4- Game Oyununuzu Oynayarak Test Ettiğiniz Ekran.
5- Animaton Animasyonları Oluşturmanıza Yardımcı Olacak Alan.
6- Animator Animasyonları Birleştirdiğiniz Alan.
7- Console Oyununuzda ki uyarıları Hataları Ve Bilgileri Gösteren Ekran.
8- Lighting Sahneniz'in Işıklandırmasını Ayarlayacağınız Ekran.
9- Occlusion Oyuna Optimizasyon Yapılan Bir Ekran. (Bu Konuyu Ayrı Deste Anlatacağım)
10- AssetStore Oyununuz İçin Çeşitli İçerikler Barındıran Bir Mağaza.
11- Navigation Yapay Zekanın Haritada Gitmesi Gereken Alanları Hesaplayan Pencere.
12- Project Oyunumuzda Bütün Her Şeyi Klasör İçinde Sakladığımız Alan.
Ben Bu Alanda Bu Kısımları Kısaca Anlattım. İlerleyen Derslerde Bu Ekranların Ne İşe Yaradığını Nasıl Kullanıldığını Hepsini Detaylıca Üzerinden Geçeceğiz.